طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی

امروزه بسیاری از بیماران برای انتخاب پزشکان مورد نظر خود اینترنت را بستر بسیاری مناسبی می دانند. کاربران بیوگرافی و توانایی های پزشک و همچنین تخصص پزشک خود را در میان سیل انبوه وب سایت های پزشکان جستجو می کنند و به انتخاب و برقراری ارتباط با مطب های پزشکان و بیمارستان ها می پردازند.اما واقعا پزشکان در وب سایت پزشکی چه اطلاعاتی را به بیماران و افراد تحت معالجه ارایه دهند؟


پزشکان برای معرفی خود و معرفی خدمات و تخصص های خود، به طراحی سایت برای پزشکی قوی و حرفه ای هستند. معرفی رزومه پزشکان، خدمات آنلاین سایت پزشکی مانند رزرو اینترنتی، ایجاد مقالات مفید در مباحث مختلف پزشکی و سلامتی و آثار و کتاب های خود، نشر اخبار جدید پزشکی، سلامتی و ... مواردی هستند که پزشکان می توانند با طراحی سایت حرفه ای پزشکی از آن بهره ببرند.


علاوه بر موارد گفته شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با ارایه امکاناتی چون تور مجازی در کلینیک، رزرو و تعیین زمان ویزیت بصورت آنلاین و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی حرفه ای و کامل داشته باشند. طراحی سایت برای پزشکان، باید در طراحی گرافیکی وب سایت و سئو (بهینه سازی سایت برای گوگل) دارای طراحی قوی باشند. کاربران با ورود به سایت پزشکان باید با خدمات پزشک و یا کلینیک درمانی و بیمارستان و درمانگاه مواجه شوند.


طراحی سایت پزشکی می تواند خدمات رزرو آنلاین که از مشکلات اصلی بیماران می باشد تا حدی مرتفع نماید. طراحی سایت مختص پزشک می تواند در بهبود مشکلات ترافیک و به واسطه آن کاهش هزینه ها بابت مراجعه بیماران به مطب پزشکان ، درمانگاه ها و بیمارستان ها را کاهش دهد و بیماران به سایت طراحی شده پزشک مراجعه می نمایند.طراحی سایت پزشک خدمات نوین از جمله معرفی داروهای مصرفی، پایگاه داده ای از سوابق بیماران، پرداخت آنلاین حق ویزیت را ارائه دهند.


 


ویژگی سایت پزشکی


برخی از قابلیت های وب سایت های پزشکی بدین ترتیب خواهد بود :

طراحی صفحه وب  گرافیکی و جذاب جهت نمایش تخصص های پزشک

طراحی صفحه وب  با هدف فروش آنلاین خدمات رزرو اینترنتی

طراحی صفحه سایت  جهت معرفی داروها

طراحی صفحه وب  جمع آوری و نگهداری سوابق بیماران بصورت آنلاین

طراحی صفحه وب  اخبار و اطلاع رسانی مباحث روز اخبار پزشکی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.