طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت املاک

تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :


طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.


ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.


مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.


همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:


درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.

فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط شرکت طراحی سایت  در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:


در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.


۲ – طراحی صفحه ارتباط با ما


اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.


۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات


مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.


۴ – ایجاد دسته بندی


ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.


۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک


شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.


۶ – طراحی صفحه جستجو


این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.


همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.


۷ – طراحی بخش نقشه


پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.


۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه


در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.


۹ – طراحی بخش های تبلیغات


صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.


۱۰- طراحی صفحه محاسبات


در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.


طراحی بخش رزرو


برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت یکی از روش‌های جذب مخاطبان جدید از طریق قرار گرفتن در معرض دید افراد بیشتر به شمار می‌رود. همچنین با طراحی سایت حرفه ای می‌توان اعتبار بیشتری در نظر مخاطبان و مراجعه کنندگان به سایت کسب نمود.

طراحی سایت

خدماتی قابل ارائه در سایت اینترنتی، بسیار متنوع است. علاوه بر خدمات سنتی مانند بازاریابی،‌ فروش، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، خدمات نوین که پی‌آمد فراگیر شدن اینترنت هستند نیز در سایت‌های اینترنتی قابل ارائه هستند.

طراحی سایت حرفه ای و فاخر، بخشی از پیش‌نیازهای یک شرکت تجاری برای کسب اعتبار در دنیای جدید است. ارتباطات بین‌المللی و بازاریابی و فروش داخلی و خارجی بدون داشتن یک وب سایت اینترنتی بسیار دشوار است و روز به روز دشوارتر نیز خواهد شد.

بسیاری از مشتریان و طرف‌های تجاری برای آشنا شدن با شما، ابتدا سایت شما را در اینترنت جستجو می‌کنند تا با سابقه، توانایی‌ها، محصولات و خدمات شما آشنا شوند.

در زمینه‌ی استخدام، شرکت‌های تجاری ممکن است برای آشنایی با توانایی‌های متقاضیان، سوابق و رد پاهای افراد را در اینترنت جستجو کنند.

خریداران کالا و نیازمندان خدمات ممکن است بخواهند پیش از تصمیم به خرید کالا، با ویژگی‌های مثبت و منفی کالا و نمونه‌های مشابه در اینترنت آشنا شوند.

دسترسی به حجم عظیمی از اطلاعات سازمانی، گزارش‌ها، ارتباط‌ها و عملکردهایی که پیش از این تنها به صورت فیزیکی مقدور بوده است، می‌توانند از طریق طراحی سایت برای کسب و کارها به انجام برسند.

چرا داشتن یک سایت اینترنتی لازم است؟

علاوه بر اثرات مستقیم طراحی سایت در بهبود فرآیندهای کسب و کار و توسعه‌ی بازاریابی و فروش، یک سایت اینترنتی خوب ارزش‌ها و اثرات جانبی دیگری نیز به همراه دارد.

طراحی سایت

کسب اعتبار مهم‌ترین اثر جانبی یک سایت اینترنتی فاخر است. یک سایت خوب نماینده‌ی همیشه بیدار کسب و کار شماست که جانشینی شما در مواجهه با مشتریان بالقوه یا بالفعل آنلاین را بر عهده دارد.

خلاقیت در ترکیب توانایی‌های ماشین و شبیه‌سازی توانایی‌های انسانی محدودیت ندارد. انتخاب و ترکیب‌بندی رنگ‌ها، فونت‌ها، عملکردها، فرآیندها، بخش‌ها و کلمات و عبارت‌های درج شده در سایت حالت‌های بسیاری را به وجود می‌آورند. اینکه کدام ترکیب می‌تواند اثربخشی بیشتری روی مشتریان و بازدیدکنندگان سایت داشته باشد، بدون آزمون و خطا دست‌یافتنی نیست. استفاده از تجربیات مشابه و استفاده از نتیجه تحقیقات بسیاری که در این زمینه‌ها به انجام رسیده‌اند راه دستیابی به موفقیت در طراحی سایت است.

با استفاده از تجربیات گذشته و با تلاش مداوم برای بهبود قصد داریم بهترین مشاوره را به شما ارائه کنیم و بهترین روش‌ها را به کار بگیریم تا بیشترین بازخورد از طراحی سایت خود را به دست آورید.

خدمات قابل ارائه در سایت اینترنتی

طراحی سایت اطلاع رسانی یا طراحی فروشگاه اینترنتی تمام کاری که می‌توان با یک سایت به انجام رساند نیستند. دریافت سفارش، نظرسنجی، انتقال وجه و اسناد مالی، پیگیری عملیات، اطلاع‌رسانی لحظه‌ای، دریافت گزارش از فرآیند‌های رخ داده در محل‌های دیگر، دسترسی به اطلاعات و اسناد و بسیاری کاربردهای دیگر در هنگام طراحی سایت قابل انجام هستند.

طراحی سایت

با ما تماس بگیرید و فرآیندهای خود را برایمان شرح دهید. پس از بررسی دقیق، جمع‌آوری اطلاعات و استفاده از تجربیات پیشین، آنچه که در سازمان، شرکت یا گروه شما قابل بهینه‌سازی و ماشینی شدن است را برایتان فهرست می‌کنیم و چشم‌اندازی واقع‌گرایانه از آینده را در اختیارتان می‌گذاریم.

طراحی سایت واکنش گرا Responsive 

با فراگیرشدن استفاده از دستگاه‌های هوشمند مانند موبایل و تبلت و تنوع بی‌سابقه در اندازه‌های صفحه‌ی نمایش، نیاز به طراحی نسخه موبایل به گونه‌ای که قابلیت استفاده از آن در دستگاه‌ها و ابزارهای مختلف به بیشترین مقدار ممکن برسد، بیش از پیش حس شد. در این وضعیت مفاهیم جدیدی مطرح شدند که مهم‌ترین آن‌ها طراحی سایت واکنش‌گرا یا طراحی سایت ریسپانسیو است.

طراحی سایت واکنش گرا Responsive

در این شیوه از طراحی سایت، عناصر موجود در صفحه‌ی وب بر اساس عرض و اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش تغییر حالت می‌دهند. ممکن است برخی عناصر، تغییر شکل دهند، مخفی شوند یا عناصر جدیدی به صفحه اضافه شوند. همچنین ممکن است برخی عملکردهای سایت مطابق با شرایط موجود تغییراتی داشته باشند.

طراحی سایت واکنش‌گرا علاوه بر مزایایی که در کارایی سایت ایجاد می‌کند، اثرات مهمی در رتبه‌بندی موتورهای جستجو یا سئو نیز به دنبال دارد. موتورهای جستجو از جمله گوگل توانایی دارند که وضعیت سایت از نظر سازگاری با موبایل‌ها و تبلت‌ها را بررسی کنند و به ویژه هنگامی که کاربر از طریق این دستگاه‌ها اقدام به جستجو کند، سایت‌هایی که با موبایل سازگار هستند را بهتر رتبه‌بندی می‌کنند.

به صورت پیش‌فرض و بدون دریافت وجه اضافه تمامی سفارش‌های دریافت شده را با رعایت اصول ریسپانسیو طراحی می‌کند تا مشتریان از مزایای آن بیشترین بهره را به دست آورند.

مدیریت آسان وب سایت

سایت طراحی شده، یک ابزار است و کار کردن با هر ابزار به دانشی هرچند کم نیازمند است. با تحقیق مداوم و بهبود مستمر، روش‌هایی آسان‌تر برای این کار در اختیار مشتریان قرار دهد. دانش مورد نیاز برای مدیریت عملکرد و محتوای سایت را به حداقل برساند.

مدیریت طراحی سایت

پس از طراحی سایت، ما شما را تنها نخواهیم گذاشت. برگزاری جلسه یا جلسات آموزشی برای مدیریت بخش‌های سایت یکی از بخش‌های کار ما است.

علاوه بر جلسه‌ی آموزشی، مستندات به صورت متنی یا به صورت فیلم نیز در اختیار شما قرار خواهند گرفت تا این دانش تنها در اختیار یک فرد نباشد و بتوانید در صورت لزوم افراد دیگری را نیز در کمترین زمان و به آسانی آموزش دهید.

پشتیبانی سایت

یک سایت اینترنتی بیش از سایر ابزارها ممکن است در مقابل تهدیدها و خطرات واقع شود. علاوه بر خرابی‌های معمول به دلیل استفاده‌ی نادرست یا به دلایل پیش‌بینی نشده، به دلیل فضای وسیع و گسترده‌ی اینترنت، همان‌گونه که سایت اینترنتی شما در اختیار حجم عظیمی از کاربران قرار دارد، به همان نسبت، خرابکاران و رقبا نیز ممکن است بخواهند به سایت اینترنتی شما آسیب وارد کنند. بنابراین آمادگی بالا در برابر تمامی این اتفاق‌های ناگوار، پیش‌نیاز پایداری سرویس و خدمات آنلاین شماست.

پشتیبانی طراحی سایت

خدمات پشتیبانی سایت پس از طراحی سایت شامل «یک سال هاست و دامنه رایگان»( برای سایت‌هایی که قابلیت میزبانی روی سرورهای اشتراکی ) و «یک سال پشتیبانی فنی رایگان» خواهد بود. تمدید هاست و دامنه و پشتیبانی فنی در سال‌های بعدی با دریافت مبلغ ۱۰ تا ۳۰ درصد هزینه ابتدایی بسته به نوع سیستم سایت و حجم پشتیبانی مورد نیاز به انجام خواهد رسید.

همچنین خدمات پشتیبانی سایت می‌تواند شامل درج محتوا در سایت، تولید محتوا برای سایت و بهینه‌سازی مطالب درج شده توسط کارکنان شما باشد. بر اساس سطح نیاز به خدمات در فاز پشتیبانی، قراردادهای تکمیلی و پشتیبانی متنوعی قابل توافق خواهند بود.

ارائه‌ی مشاوره سئو و مشاوره درج محتوا مطابق اصول سئو بخشی دیگر از خدمات قابل ارائه در زمان پشتیبانی و پس از تکمیل و تحول سایت خواهد بود.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت معمولا به دو شیوه‌ی کلی «با استفاده از CMS» و «به صورت اختصاصی» به انجام می‌رسد. با داشتن متخصصین خبره در هر دو روش، در خصوص هر سفارش دریافتی، روش و ابزار را بر اساس نیازهای پروژه تعیین می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقالات: «طراحی سایت اختصاصی» و «طراحی سایت با استفاده از CMS یا برنامه‌نویسی» را مشاهده بفرمایید.

قیمت طراحی سایت و تخفیف‌های ویژه

قیمت‌های طراحی سایت منصفانه و متناسب با زمان و دانش مورد نیاز برای طراحی و پیاده‌سازی آن تعیین می‌شوند. با این وجود برخی از گروه‌های مشتریان ممکن است شامل تخفیف‌هایی ویژه شوند. مشتریانی که بیش از یک بار از خدمات ما استفاده کنند، مشتریانی دارای کسب و کار با برند شناخته‌شده، اشخاص حقیقی مشهور برای سایت‌های شخصی، ارائه دهندگان خدمات عام‌المنفعه و سایت‌های مذهبی و همچنین مشتریانی که توسط مشتریان قبلی معرفی شوند شامل این تخفیف ویژه به مقدار متناسب خواهند بود.

سفارش طراحی سایت

 

اگر سایت اینترنتی ندارید یا سایت اینترنتی شما قدیمی و نیازمند بازسازی و بهبود است، اگر می‌خواهید یک سمت طراحی فروشگاه اینترنتی، اگر می‌خواهید خدمات جدید و آنلاین به مشتریان فعلی و بالقوه خود ارائه دهید و یا اگر می‌خواهید اعتبار آنلاین برای خود کسب کنید، با ما تماس بگیرید.

اطلاعات کسب و کار خود، نوع محصولات یا خدمات خود، بازار فعلی و بازار هدف خود، مشکلاتی که با آن روبرو هستید، آرزوهایی که دارید و هر آنچه که فکر می‌کنید لازم است را برای ما بازگو کنید تا طرحی کامل و کارآمد برای دستیابی به اهدافتان به شما ارائه نماییم.

طراحی سایت پزشکی

امروزه بسیاری از بیماران برای انتخاب پزشکان مورد نظر خود اینترنت را بستر بسیاری مناسبی می دانند. کاربران بیوگرافی و توانایی های پزشک و همچنین تخصص پزشک خود را در میان سیل انبوه وب سایت های پزشکان جستجو می کنند و به انتخاب و برقراری ارتباط با مطب های پزشکان و بیمارستان ها می پردازند.اما واقعا پزشکان در وب سایت پزشکی چه اطلاعاتی را به بیماران و افراد تحت معالجه ارایه دهند؟


پزشکان برای معرفی خود و معرفی خدمات و تخصص های خود، به طراحی سایت برای پزشکی قوی و حرفه ای هستند. معرفی رزومه پزشکان، خدمات آنلاین سایت پزشکی مانند رزرو اینترنتی، ایجاد مقالات مفید در مباحث مختلف پزشکی و سلامتی و آثار و کتاب های خود، نشر اخبار جدید پزشکی، سلامتی و ... مواردی هستند که پزشکان می توانند با طراحی سایت حرفه ای پزشکی از آن بهره ببرند.


علاوه بر موارد گفته شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با ارایه امکاناتی چون تور مجازی در کلینیک، رزرو و تعیین زمان ویزیت بصورت آنلاین و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی حرفه ای و کامل داشته باشند. طراحی سایت برای پزشکان، باید در طراحی گرافیکی وب سایت و سئو (بهینه سازی سایت برای گوگل) دارای طراحی قوی باشند. کاربران با ورود به سایت پزشکان باید با خدمات پزشک و یا کلینیک درمانی و بیمارستان و درمانگاه مواجه شوند.


طراحی سایت پزشکی می تواند خدمات رزرو آنلاین که از مشکلات اصلی بیماران می باشد تا حدی مرتفع نماید. طراحی سایت مختص پزشک می تواند در بهبود مشکلات ترافیک و به واسطه آن کاهش هزینه ها بابت مراجعه بیماران به مطب پزشکان ، درمانگاه ها و بیمارستان ها را کاهش دهد و بیماران به سایت طراحی شده پزشک مراجعه می نمایند.طراحی سایت پزشک خدمات نوین از جمله معرفی داروهای مصرفی، پایگاه داده ای از سوابق بیماران، پرداخت آنلاین حق ویزیت را ارائه دهند.


 


ویژگی سایت پزشکی


برخی از قابلیت های وب سایت های پزشکی بدین ترتیب خواهد بود :

طراحی صفحه وب  گرافیکی و جذاب جهت نمایش تخصص های پزشک

طراحی صفحه وب  با هدف فروش آنلاین خدمات رزرو اینترنتی

طراحی صفحه سایت  جهت معرفی داروها

طراحی صفحه وب  جمع آوری و نگهداری سوابق بیماران بصورت آنلاین

طراحی صفحه وب  اخبار و اطلاع رسانی مباحث روز اخبار پزشکی

 

بهبود در طراحی سایت

لیست نکاتی که در زیر آمده است برای طراحی سایت بسیار مفید بوده و با استفاده از این نکات می توانید وب سایتی با کیفیت تر و بهتر داشته باشید.

الف) نیازهای بازدیدکنندگان وب سایت در اولویت قرار دارد.

فرآیند طراحی سایت باید بر روی نیازهای کاربران متمرکز باشد. قابلیت استفاده، دسترس پذیری، رابط کاربری و تعامل با کاربر از نکاتی است که باید در نظر گرفته شود. همیشه سعی کنید که در طراحی سایت خود از دید و زاویه بازدیدکنندگان به این فرآیند نگاه کنید.

1) مسیریابی آسان و تمیز

لینک های مسیریابی که در سایت شما هستند نقش اساسی در سایت ایفا می کنند و اگر به خوبی ایجاد شده باشند باعث می شود که بازدیدکنندگان مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند. ساختار مسیریابی باید استوار بوده و دسترسی به آن آسان باشد تا بتواند کاربر را به راحتی به قسمت های مختلف هدایت کند. مسیریابی موجود در طراحی سایت باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند هر مقدار لینک اضافی را که نیاز است در خود جای دهد.

2) تناسب با تمام رزولوشن های صفحه نمایش

سایتی که استفاده کردن آن راحت باشد، همیشه بازدیدکنندگان را تشویق می کند که در آن وقت بیشتری سپری کنند و محتوای آن را مطالعه کنند. راحت بودن استفاده از وب سایت برای سایتی با تعداد صفحات محتوای بیشتر، سخت تر خواهد بود زیرا باید طول صفحات خود را کاهش دهد تا بازدیدکننده مجبور نباشد بیش از حد به پایین صفحه برود. اگر طراحی سایت شما در همان نگاه اول، مناسب به نظر نرسد بازدیدکننده صفحه شما را خواهد بست. یکی از اولین قدم ها برای داشتن وب سایتی جذاب و حرفه ای، متناسب بودن سایت با هر صفحه نمایشی می باشد.

3) تناسب با مرورگرها

سایت شما باید در رایج ترین مرورگرها به خوبی به نمایش درآید. طراحی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که در اکثر مرورگرها به تصویر کشیده شود و هیچ مشکلی نداشته باشد. مرورگرهای Google Chrome، Internet Explorer، Mozilla Firefox، Opera، Safari و Netscape از رایج ترین مرورگرها می باشند.

ب) بهینه سازی زمان لود شدن صفحه

استفاده حداقل از گرافیک ها، فایل های فلش و اسکریپت ها در طراحی سایت: این موارد به شدت حجم سایت را افزایش می دهند. سعی کنید از تصاویر متحرک و چشمک زن استفاده نکنید. زیرا این تصاویر هم آزاردهنده هستند و هم باعث اشغال کردن حجمی از سایت می شوند و هیچ منفعتی هم برای شما نخواهد داشت.

از تصاویر با سایز کوچک استفاده کنید. هر چه تصویر بزرگ تر باشد، زمان زیادی را برای باز شدن و به نمایش در آمدن می طلبد؛ پس در طراحی سایت خود از تصویرهای کوچک تر استفاده کنید تا بتوانید این زمان را کاهش دهید.

طراحی سایت

ساختن یک وب سایت، با گرفتن تصمیمات مهم و متعدد همراه است، که هر لحظه می تواند سرنوشت کسب و کار شما را تغییر دهد. تصمیم های شما، تنها به نحوی طراحی سایت خلاصه نمی شود، بلکه باید بودجه خود را برای این کار در نظر داشته باشید.

برای این که شما یک سایت با طراحی بی نقص و کامل داشته باشید، گزینه های زیادی پیش رو دارید. اما قبل از این که اقدام به طراحی سایت خود کنید، فاکتور های مهمی را باید بدانید که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ شما قصد دارید پیغام خود را به چه کسانی برسانید؟ و این که کدام یک از گروه های مخاطب مورد هدف شما، نقشی تعیین کننده و اساسی در طراحی سایت دارند؟

این موارد به شما کمک می کنند تا بتوانید در مورد قالب، رنگ، لایه ها و محتوای سایت خود تصمیم گیری کنید.

هدف خود را از مطالب و محتوای داخل سایت بدانید، زیرا وب سایتی که هیچ هدف کسب و کاری ندارد، نه برای خود شما مفید است نه دیگران.

در واقع باید بدانید که وب سایت شما چه منفعتی برای کسب و کار شما دارد؟ آیا شما به امکانات بلاگینگ هم نیاز دارید؟ یا صفحه وب سایت ساده کفایت می کند؟

برای سرمایه گذاری بر روی طراحی سایت خود، چه مقدار پول دارید؟

مقدار پولی که میخواهید برای طراحی سایت بپردازید، به بودجه شما و امکانات اضافه و ویژه ای که مایلید بر روی سایت خود قرار بگیرد، بستگی دارد. در حالت عادی، بزرگان طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی پیشنهاد می کنند، تا زمانی که از ایده ای که در کسب و کار دارید، مطمئن نیستید و این ایده ثابت نشده است، هزینه ی سنگینی برای طراحی سایت خود نپردازید.

نیاز های خود از سایت و هر چیزی که مایلید تا وب سایتتان شامل شود را بر روی یک کاغذ بنویسید و این اطلاعات را به طراح سایت خود ارائه دهید. یا اگر طراحی سایت خود را شخصاً انجام می دهید، این نکات را به عنوان یک الگو ی راهنما در نظر داشته باشید.

ناوبری و مسیریابی را در سایت تسهیل کنید. این مورد ممکن است نیاز به کمی برنامه ریزی دقیق بیشتری داشته باشد. سعی کنید در ارائه اطلاعات، تعادل ایجاد کنید. نه اطلاعات کم در اختیار کاربران بگذارید، نه اطلاعات بیش از حد.

همچنین، تعادل در استفاده از جلوه های تصویری و گرافیکی را در دستور کار خود قرار دهید.

نکته دیگری که حائز اهمیت است، نبود غلط در متن است. همیشه متون و محتوای سایت را از نظر نگارشی و دستوری چک کنید، تا اشتباهی نکرده باشید.

وقتی که طراحی سایت شما به اتمام رسید و کامل شد، حداقل از 3 نفر بخواهید که طراحی وب سایت شما را با طراحی که در نظر داشتید و میخواستید به آن برسید، مقایسه و بازنگری کنند. سعی کنید از افرادی استفاده کنید که با اهداف بازاریابی شما همخوانی داشته باشند. اگر آنها از طراحی سایت، خوششان آمد و گفتند که استفاده از آن آسان است، میتوانید نتیجه بگیرید که وب سایت شما درست و مناسب طراحی شده است.

 اگر شما قصد دارید در سایت، محصولات خود را به فروش برسانید، حتماً از امنیت و سهولت فرآیند خرید، اطمینان حاصل نمایید.

این نکات پایه ای و اساسی به شما کمک می کند تا با یک طراحی سایت اصولی، به اهداف کسب و کار خود، دست پیدا کنید.