طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

12 مشکل طراحی وب سایت که می تواند به کسب و کار آنلاین شما آسیب برساند

فراوانی ابزارهای موجود امروزه به این معنی است که وب سایت را آسانتر از همیشه میتوان طراحی کرد. این منجر به افزایش تعداد شرکت های طراحی سایت و همچنین افزایش شمار افرادی که مسیر وب سایت DIY را دنبال می کنند، افزایش یافته است. با این حال، این نیز منجر به افزایش تعداد وب سایت های با bloopers آشکار است که نه تنها آسیب رتبه بندی، بلکه باعث تبدیل کم و نرخ بازده بالا است. این قطعه این اشتباهات را برجسته می کند، بنابراین می توانید از آنها اجتناب کنید، اینکه آیا شما وب سایت خود را به صورت خود طراحی کرده یا استخدام طراحان وب.

عدم سازگاری با موبایل

گوگل اعلام کرد کاربران تلفن همراه در 2015 از کاربران دسکتاپ پیشی گرفته و تغییرات خود را در اولویت دادن سایت های دوستانه همراه در رتبه بندی قرار داده اند. با این حال، هنوز هم رایج است که وبسایتهایی را پیدا کنیم که فقط دسکتاپ هستند. این مانع از دسترسی به سایت های بازدید کننده و ناامید کننده تلاش های SEO می شود.

سازگاری مرورگر ضعیف

هنگامی که یک وب سایت برای ارائه در مرورگرهای مختلف بررسی نشده است، بعضی از بازدیدکنندگان وب سایت هنگام بازدید از سایت به وب سایت "شکسته" نگاه می کنند. به همین دلیل است که طراحان قبل از راه اندازی سایت ها را برای سازگاری بین مرورگر ها آزمایش می کنند. ابزار گوگل وب مستر دارای یک قسمت اختصاصی برای سازگاری با تلفن همراه است و ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که میزان وب سایت شما را به صورت تلفن همراه ارزیابی می کند. برای اطلاع از اینکه سایت خود را در سیستم عامل های موبایل نتوانسته اید بدانید، هیچ دلیلی وجود ندارد.

استفاده بیش از حد از interterstitials

صفحاتی هستند که قبل یا بعد از یک صفحه محتوای مورد انتظار نمایش داده می شوند. بسیاری از صاحبان سایت از این به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغ خود استفاده می کنند، در حالی که دیگران از آن به عنوان بخشی از استراتژی تولید سرب استفاده می کنند. با این حال، میانجیگری ها توسط کاربران وب (به معنای واقعی کلمه) انجام می شود و گوگل به تازگی اعلام کرده است که جریمه ای برای مزاحمت های نفوذی وجود دارد. تمام صفحه نمایش، نیم صفحه نمایش یا بینظیری پاپ در اینترنت یک اشتباه بزرگ طراحی وب سایت است که نه تنها منفی بر تجربه کاربر تاثیر می گذارد، بلکه منجر به میزان بازده بالا و رتبه بندی موتورهای جستجو می شود.

استفاده از تصاویر و فیلم های بزرگ

فیلم ها و تصاویر بزرگ می تواند سرعت بارگذاری صفحه وب سایت شما را به طور قابل توجهی کاهش دهد. هنگامی که شما در نظر گرفتن این واقعیت است که 39 درصد از مردم در عرض چند ثانیه از وبسایت خود خارج می شوند، اگر بارگیری بیش از حد طول بکشد، می توانید متوجه شوید که چرا تصاویر باید به طور منطقی مورد استفاده قرار گیرند و به طور کامل بهینه سازی شوند. ابزار رایگان آنلاین در اینترنت وجود دارد که می تواند به کاهش تعداد پیکسل بدون از دست دادن کیفیت کمک کند، در حالی که زمان بارگذاری صفحات برای بازدیدکنندگان وب را کاهش می دهد.

لوگو غیر قابل کلیک

36 درصد بازدیدکنندگان با کلیک کردن بر روی آرم شرکت، به صفحه اصلی باز می گردند. هنگامی که این کار نمی کند، می توانند به سایت شکسته شوند و فورا ترک کنند. آرم خود را در برچسب مناسب قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که قابل کلیک است.

ناوبری نامناسب یا ناخواسته

هنگامی که بازدیدکنندگان نمی توانند به سرعت از طریق جستجوی ناوبری سایت خود به دنبال آن باشند، به سرعت از بین می روند. بهترین نکات برای ناوبری این است که چیزهایی را ساده کنید که یک وب سایت ایجاد کنید. اکثر کاربران وب در حال حاضر با یک منوی افقی ساده از حدود 6 تا 7 آیتم با یک سطح منوهای کشویی آشنا هستند. همچنین مهم است که یک کادر جستجو در بالای هر صفحه اضافه کنید تا افراد به راحتی بتوانند آنچه را که دنبال می کنید پیدا کنند. تغییر ناوبری در سراسر سایت در زیر بخش های مختلف نیز می تواند باعث سردرگمی و افزایش میزان جست و جو شود.

عدم تطابق با فونتها و رنگها

وب سایت ها باید نگاه یکپارچه و سازگار داشته باشند. با این حال، برخی از طراحان وب سایت در خرد شدن و تغییر فونت ها و رنگ ها غوطه ور هستند و آنها با استفاده از یک مخلوط جارجان به پایان می رسند. به عنوان یک قاعده کلی، نباید فراتر از دو تا سه فونت و رنگ در هر صفحه برسید. هنگامی که ترکیبی از رنگ ها و فونت ها را انتخاب کرده اید، رندر را روی دسکتاپ و تلفن همراه تأیید کنید.

چطوری طراحی وب سایت شما برند شما تاثیر می گذارد

هنگامی که شما یک شرکت دارید، شما برای ایجاد نام تجاری کار می کنید. نام تجاری شما هویت شماست، این نگاه و احساس تجارت شما است، شهرت کسب و کار شما در نظر مشتریان و رقبا است. این چیزی است که به شما کمک می کند تا دیگران را از روی طاقچه خود بیرون بیاورید. نام تجاری شما شامل مواردی مانند لوگو، شعار، رنگ، سبک، خط تولید و غیره می باشد.

این آمالگ همه چیزهایی است که باعث تشویق مشتریان شما می شود. از بعضی از معروف ترین مارک های دنیا فکر کنید. هنگامی که یک آرم سبز و سفید را با یک پری دریایی می بینید، فورا می دانید که کدام شرکت قهوه با شما برخورد می کند. یا آن آرک معروف طلایی؟ هیچ اشتباهی نیست که به آنها تعلق دارد.

این به این دلیل است که شرکت زمان، پول و انرژی را برای ایجاد نام تجاری خود قرار داده است. وب سایت شرکت بخش بزرگی از نام تجاری خود است و شیوه طراحی سایت شما می تواند بر روی نام تجاری شما اثر مثبت یا منفی زیادی داشته باشد. با توجه به ETRAFFIC، نوع مناسب طراحی سایت می تواند جهان را در میزان و کیفیت ترافیک ایجاد کند که به وب سایت شما متصل است.

بزرگترین چیزی که باید در طراحی وب سایت خود برای نام تجاری خود داشته باشید این است که در هر نوبت مشتری را در نظر بگیرید. حفظ بازار هدف به عنوان اصل هدایت کننده به تصمیمات طراحی کمک می کند که در نهایت به یک وبسایت متصل می شود که بصری لذت بخش، کاربر پسند و به یاد ماندنی است. با انتخابهای زیادی برای وب سایتهایی که برای بازدید از این روزها وجود دارد، مهم است که اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما یکی از آن موارد است که مشتریان شما مایل به بازدید از زمان و مکان هستند.

بیایید نمونه ای از این ایده را در عمل ببینیم. اگر شما در حال طراحی وب سایت برای یک شرکت کیف دستی لوکس هستید، زیبایی طراحی شما متفاوت خواهد بود اگر شما در حال طراحی یک وب سایت برای یک شرکتی هستید که کوله پشتی های کودکان را به فروش می رساند. احتمالا سابق احتمالا دارای طراحی اسپاراسر و رنگ های خنثی است، در حالی که احتمالا این رنگ ها دارای رنگ های پر جنب و جوش و احساس عمیق تر هستند.

هرچند احساس کلی وب سایت، به راحتی قابل حرکت است. بازدیدکنندگان وب سایت خود را برای جستجوی اطلاعات نکنید. همه چیز را آسان برای پیدا کردن و به عنوان بصری به عنوان ممکن است به طوری که مشتری شما می تواند آنچه را که آنها به راحتی و به سرعت نیاز پیدا کنید.

چیز دیگری که در فرایند طراحی سایت باید در ذهن داشته باشید اشتراک گذاری محتوای شماست. اگر میخواهید وبسایت خود را ایجاد کنید، مهم است که بازدیدکنندگان خود را برای به اشتراک گذاشتن آنچه که در سایت خود با سایر افراد در سایتهای اجتماعی اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید، به اشتراک بگذارید.

تصویب تصمیمات طراحی مناسب برای کسب و کار شما، هنگامی که به میزان ترافیک با کیفیت بالا که شما دریافت می کنید و شیوه ای که در آن به طور کلی در نظر مشتریان هدف مورد نظر شما درک می شود، مهم است. هر چه بیشتر به عنوان یک کسب و کار قابل اعتماد و مشتری متمرکز در نظر گرفته شود، بهتر است. و نوع مناسب طراحی وب می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند.