طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

12 مشکل طراحی وب سایت که می تواند به کسب و کار آنلاین شما آسیب برساند

فراوانی ابزارهای موجود امروزه به این معنی است که وب سایت را آسانتر از همیشه میتوان طراحی کرد. این منجر به افزایش تعداد شرکت های طراحی سایت و همچنین افزایش شمار افرادی که مسیر وب سایت DIY را دنبال می کنند، افزایش یافته است. با این حال، این نیز منجر به افزایش تعداد وب سایت های با bloopers آشکار است که نه تنها آسیب رتبه بندی، بلکه باعث تبدیل کم و نرخ بازده بالا است. این قطعه این اشتباهات را برجسته می کند، بنابراین می توانید از آنها اجتناب کنید، اینکه آیا شما وب سایت خود را به صورت خود طراحی کرده یا استخدام طراحان وب.

عدم سازگاری با موبایل

گوگل اعلام کرد کاربران تلفن همراه در 2015 از کاربران دسکتاپ پیشی گرفته و تغییرات خود را در اولویت دادن سایت های دوستانه همراه در رتبه بندی قرار داده اند. با این حال، هنوز هم رایج است که وبسایتهایی را پیدا کنیم که فقط دسکتاپ هستند. این مانع از دسترسی به سایت های بازدید کننده و ناامید کننده تلاش های SEO می شود.

سازگاری مرورگر ضعیف

هنگامی که یک وب سایت برای ارائه در مرورگرهای مختلف بررسی نشده است، بعضی از بازدیدکنندگان وب سایت هنگام بازدید از سایت به وب سایت "شکسته" نگاه می کنند. به همین دلیل است که طراحان قبل از راه اندازی سایت ها را برای سازگاری بین مرورگر ها آزمایش می کنند. ابزار گوگل وب مستر دارای یک قسمت اختصاصی برای سازگاری با تلفن همراه است و ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که میزان وب سایت شما را به صورت تلفن همراه ارزیابی می کند. برای اطلاع از اینکه سایت خود را در سیستم عامل های موبایل نتوانسته اید بدانید، هیچ دلیلی وجود ندارد.

استفاده بیش از حد از interterstitials

صفحاتی هستند که قبل یا بعد از یک صفحه محتوای مورد انتظار نمایش داده می شوند. بسیاری از صاحبان سایت از این به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغ خود استفاده می کنند، در حالی که دیگران از آن به عنوان بخشی از استراتژی تولید سرب استفاده می کنند. با این حال، میانجیگری ها توسط کاربران وب (به معنای واقعی کلمه) انجام می شود و گوگل به تازگی اعلام کرده است که جریمه ای برای مزاحمت های نفوذی وجود دارد. تمام صفحه نمایش، نیم صفحه نمایش یا بینظیری پاپ در اینترنت یک اشتباه بزرگ طراحی وب سایت است که نه تنها منفی بر تجربه کاربر تاثیر می گذارد، بلکه منجر به میزان بازده بالا و رتبه بندی موتورهای جستجو می شود.

استفاده از تصاویر و فیلم های بزرگ

فیلم ها و تصاویر بزرگ می تواند سرعت بارگذاری صفحه وب سایت شما را به طور قابل توجهی کاهش دهد. هنگامی که شما در نظر گرفتن این واقعیت است که 39 درصد از مردم در عرض چند ثانیه از وبسایت خود خارج می شوند، اگر بارگیری بیش از حد طول بکشد، می توانید متوجه شوید که چرا تصاویر باید به طور منطقی مورد استفاده قرار گیرند و به طور کامل بهینه سازی شوند. ابزار رایگان آنلاین در اینترنت وجود دارد که می تواند به کاهش تعداد پیکسل بدون از دست دادن کیفیت کمک کند، در حالی که زمان بارگذاری صفحات برای بازدیدکنندگان وب را کاهش می دهد.

لوگو غیر قابل کلیک

36 درصد بازدیدکنندگان با کلیک کردن بر روی آرم شرکت، به صفحه اصلی باز می گردند. هنگامی که این کار نمی کند، می توانند به سایت شکسته شوند و فورا ترک کنند. آرم خود را در برچسب مناسب قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که قابل کلیک است.

ناوبری نامناسب یا ناخواسته

هنگامی که بازدیدکنندگان نمی توانند به سرعت از طریق جستجوی ناوبری سایت خود به دنبال آن باشند، به سرعت از بین می روند. بهترین نکات برای ناوبری این است که چیزهایی را ساده کنید که یک وب سایت ایجاد کنید. اکثر کاربران وب در حال حاضر با یک منوی افقی ساده از حدود 6 تا 7 آیتم با یک سطح منوهای کشویی آشنا هستند. همچنین مهم است که یک کادر جستجو در بالای هر صفحه اضافه کنید تا افراد به راحتی بتوانند آنچه را که دنبال می کنید پیدا کنند. تغییر ناوبری در سراسر سایت در زیر بخش های مختلف نیز می تواند باعث سردرگمی و افزایش میزان جست و جو شود.

عدم تطابق با فونتها و رنگها

وب سایت ها باید نگاه یکپارچه و سازگار داشته باشند. با این حال، برخی از طراحان وب سایت در خرد شدن و تغییر فونت ها و رنگ ها غوطه ور هستند و آنها با استفاده از یک مخلوط جارجان به پایان می رسند. به عنوان یک قاعده کلی، نباید فراتر از دو تا سه فونت و رنگ در هر صفحه برسید. هنگامی که ترکیبی از رنگ ها و فونت ها را انتخاب کرده اید، رندر را روی دسکتاپ و تلفن همراه تأیید کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.